Boutique

431040821_1000881871411677_8198120547356769041_n

Davines

La Davines, credem că experimentarea unui echilibru între Frumusețe și Sustenabilitate, ceea ce noi numim „Frumusețe Sustenabilă”, este esențială pentru a putea îmbunătăți viața și lumea din jurul nostru.

FRUMUSEȚE

Idealul nostru de frumusețe își gaseste inspirația în conceptul de echilibru între substanță și formă. Stilul nostru este inspirat de simplitate, armonie și bun gust. Frumusețea în care credem se bazează pe aprecierea individualității și celebrarea diversității. Așa că apreciem farmecul, eleganța și caracteristicile distincte care ne fac ceea ce suntem. Acesta este motivul pentru care ne considerăm un instrument pentru clienții noștri prin care ei îşi pot exprima unicitatea. Prin crearea “frumuseții” dorim să încurajăm oamenii să aibă grijă de ei înșiși, de mediul în care trăiesc și lucrează și de lucrurile pe care le iubesc.

SUSTENABILITATE

Idealul nostru de frumusețe funcționează prin eforturi practice și “sustenabile”. Pentru noi, sustenabilitatea se leagă de responsabilitatea pe care o avem față de noi înșine, față de oamenii cu care lucrăm, față de clienții noștri și față de lumea în care trăim și ne desfășurăm activitatea. Viziunea noastră asupra “sustenabilității” are o serie de semnificații conectate: -“sustenabilitate” în ceea ce privește angajamentul nostru de a minimiza impactul asupra mediului, fără a compromite calitatea sau cantitatea resurselor naturale de astăzi sau de mâine; -“sustenabilitate” în ceea ce privește eficacitatea produselor noastre și siguranța clienților noștri, datorită utilizării privilegiate a ingredientelor naturale, împreună cu tehnologii cosmetice de top și spirit artizanal; -“sustenabilitate” în ceea ce privește “libertatea creației”. Deciziile noastre sunt conduse mai mult de “intuiție” decât de “calcul”. Spiritul nostru de pionierat ne îndrumă să explorăm idei dincolo de tendințe. La Davines, fiecare idee se naște liberă și apoi se dezvoltă cu autenticitate, în armonie cu valorile noastre; -“sustenabilitate” în ceea ce privește “etica” – în limba greacă antică însemnând “casă, adăpost, curte”. Onoraţi de faptul că suntem o companie de familie, facem ca mediul nostru profesional să fie un loc familial unde să se dezvolte și să se creeze relații de încredere și sinceritate, bazate pe transparență și colaborare. Rezumând, “frumos și bun” – așa cum anticii numeau unitatea inseparabilă dintre frumusețea exterioară și interioară – este un alt mod de a spune “Frumusețe sustenabilă”. Iar “Frumusețe sustenabilă” este un alt mod de a spune Davines.

407934569_780783054061604_6015320043953203683_n

[comfort zone]

[ comfort zone ] este o gamă completă, fabricată în Italia, de produse, tratamente și ritualuri regenerative, eficiente și sustenabile pentru față și corp. Creată în 1996 de Dr. Davide Bollati, farmacist și președinte al Davines Group, o corporație certificată B Corporation.

Inovația constantă, condusă de echipa noastră internă formată din peste 40 de oameni de știință, este inspirată de Grădina Botanică Științifică din Davines Village din Parma și este pusă în valoare de 25 de ani de expertiză profesională, care a făcut din brandul nostru un lider în industria internațională de spa și wellness.

 

“ Trebuie să rescriem progresul. Un produs trebuie să fie o parte a soluției, în loc să fie o parte a problemei: acest lucru înseamnă să îmbrățișăm regenerarea și să revoluționăm modul în care formulăm, selectăm ingredientele și ne proiectăm produsele. ”
Dr. Davide Bollati, Fondator

 

SCOPUL [ comfort zone]

Frumusețe + Sustenabilitate, conceptele de inspirație pentru fiecare dintre proiectele noastre – de la formulare la design, la etică și clienți.

306346421_5540037829351927_1219351174786536127_n

Moroccanoil

  • Moroccanoil este brandul lider in produselor de infrumusețare cu ulei de argan cu misiunea de a mentine parul sanatos
  • In anul 2007, Tratamentul Moroccanoil a fost prezentat profesionistilor in cadrul New York International Beauty Show
  • Astazi, Moroccanoil este un brand de lifestyle complet, ce contine produse pentru ingrijirea parului, ingrijirea corpului si colorarea parului
  • La aniversarea de 10 ani, Carmen Tal, co-fondartoarea brandului Moroccanoil declara: “Suntem incantati sa sarbatorim zece ani de inovatie bazata pe Ulei de Argan, iar astazi obiectivul nostru ramane neschimbat – sa dam putere transformarilor frumoase si sa cream produse care sa inspire incredere”
  • Toate produsele branduui sunt infuzate cu ulei de argan
    • Uleiul de argan este bogat in acizi grasi si in antioxidanti – acesta contine pana la 80% acizi grasi nesaturati iar beneficiile sunt multiple atat pentru piele, par, unghii, dar si pentru sistemul digestiv
  • Moroccanoil selecteaza numai ingrediente de cea mai buna calitate din intreaga lume
  • Designul ambalajelor brandului Moroccanoil este inspirat de Marea Mediterana
    • Culoare „Moroccanoil Turquoise Blue” prezenta pe ambalaj duce cu gandul la apele cristaline ale Marii Mediterane
    • Accentul proeminent „Moroccanoil Orange” regasit pe ambalaj este un simbol al calitatii excepțtonale si distinctive ale tratamentului Moroccanoil, produs semnatura al brandului
    • Maroul folosit pentru multe dintre produsele Moroccanoil reflecta pamantul si nisipurile mediteraneene
  • Produsul semnatura, tratamentul de par Moroccanoil, a servit si inca are rolul de a crea o baza perfecta pentru ingrijirea parului pentru milioane de oameni din intreaga lume
    • Ofera atat avantaje de styling, cat si de conditionare, aceasta formula premiata, infuzata cu ulei de argan, creeaza o netezire de lunga durata, creste manevrabilitatea, accelereaza timpul de uscare si sporeste stralucirea
Screenshot 2024-04-03 at 11.27.53

LABEL.M

Singurul brand profesional TONI&GUY a fost creat de Toni Mascolo si Sacha Mascolo- Tarbuck impreuna cu hairstilistii profesionisti ai Academiei TONI&GUY din Londra.

Anii de experienta in dezvoltarea de produse si colaborarea cu echipa artistica TONI&GUY, au dus la patentarea de noi tehnici si inovatii, care incorporeaza ultimele tendinte in hairstyling-ul profesional cat si in ingrijirea si repararea parului.

Produsele profesionale pentru ingrijirea parului label.m au misiunea de a inspira si incuraja creativitatea si individualitatea stilistilor profesionisti si ofera calitate, inovatie si ingrediente active naturale ce asigura sanatatea parului si a scalpului.
Sponsor Oficial London Fashion Week, label.m reuseste sa impuna tendinte in industria hairstyling-ului si sa transpuna trendurile de pe podium in stiluri accesibile tuturor.

TONY&GUY

De peste 60 de ani, TONI&GUY inspira hairstilistii profesionisti din intreaga lume si dezvolta constant industria infrumusetarii. Valorile si mostenirea familiei Mascolo, conecteaza oamenii din intreaga lume prin arta, colectii si trenduri in domeniul coaforului.

Infiintata in 1963, TONI&GUY este o companie creata de profesionisti pentru profesionisti si dezvolta la nivel international franciza de saloane TONI&GUY , academiile TONI&GUY siproduseleprofesionalelabel.m.

Ceea ce este unic la TONI&GUY este educatia, iar echipa artistica este formata din educatori cu inalta calificare, profesionisti cu renume international in industria hairstylingului care sustin toate cursurile din academiile din toata lumea.

In calitate de companie axata pe profesionistii din saloanele de infrumusetare, TONI&GUY stie cum sa organizeze cursurile sa fie relevante pentru dezvoltarea hairstilistilor, actualizandu-le si redefinandu-le constant, pentru a inspira la fiecare stadiu de pregatire.

London Fashion Week

LABEL.M este singurul brand oficial de ingrijire pentru London Fashion WEEK. De peste 20 de sezoane, ofera suport in lumea modei si asigura realizarea coafurilor pentru show-urile de moda a peste 150 de designeri internationali.