Credo

ORIENTAREA CĂTRE CLIENT

Pentru a oferi servicii de calitate, am optat pentru specializarea pe faze de lucru a echipei de profesioniști din salonul nostru, ceea ce deschide o serie de oportunități în ceea ce privește relația salon-client. Astfel, clienții noștrii vor avea posibilitatea să lucreze cu fiecare membru al echipei în funcție de tipul de serviciu comandat, beneficiind astfel de intreaga lor atenție și de soluții, în hairstyling, la un înalt nivel calitativ.
Salonul nostru acordă o atenție sporită sănătății fiecărui membru al echipei deoarece considerăm că doar în condiții perfecte de sănătate și echilibru emoțional putem să ne ocupăm fără griji de clienții noștri, la capacitate maximă. În acest sens, programul nostru se derulează după un orar strict, ce asigură un număr optim de ore de lucru pentru a evita suprasolicitarea membrilor echipei, astfel încât fiecare client să poată beneficia de întreaga atenție din partea noastra pe durata vizitei in salon.
Din momentul în care un client ne trece pragul, îi monitorizăm starea de sănătate a pielii și a firului de păr prin intermediul unei fișe digitale a clientului astfel încât de fiecare dată când acesta revine, avem la dispoziție toate informațiile legate de tratamentele aplicate la anumite intervale de timp, tipul de vopsea folosit, combinațiile exacte de ingrediente și cantități, fiind astfel în măsură să îi putem recomanda (dacă e cazul) produse pentru utilizare casnică cu efecte benefice asupra pieli și firului de păr, dar și să îi oferim cele mai bune soluții în hairstyling pe baza informațiilor deja existente în baza noastră de date.
La Salon Expressive ne străduim permanent să recomandăm soluții estetice luând în considerare caracterul și particularitățile fizice și fizionomice ale clientului nostru, încercând să-i fim de un real ajutor în orice situație.

ORIENTAREA CĂTRE PROFESIE

La Salon Expressive ne lărgim permanent aria de cunoaștere în domeniul în care activăm și ne actualizăm continuu baza de informații cu tot ceea ce e nou în domeniu participând la cursuri de perfecționare atât în țară cât și în străinătate, astfel încât să putem oferi clienților noștrii informații actualizate legate de cele mai noi produse și cele mai noi metode/tendințe în domeniul estetic.
De aproape 20 de ani salonul nostru organizează cursuri de calificare și perfecționare în domeniu prin intermediul propriei școli de coafură echipată la cele mai înalte standarde, încercând astfel să transferăm cunoștințele și experiența noastră tinerei generații dornică să descopere această meserie.
Începând din anul 2012 am inițiat un eveniment dedicat tuturor celor care activează în domeniul esteticii – Beauty Days Satu Mare – prin care ne-am dorit să aducem la cunoștința profesioniștilor noutățile și tendințele actuale prin intermediul seminariilor organizate de cei mai mari producători în domeniu, în același timp oferindu-le posibilitatea de a participa la ateliere și work shop-uri dedicate, pentru facilita asimilarea noutăților și implicit a dezvotării celor care își desfășoară activitatea în această ramură a serviciilor.

ORIENTAREA CĂTRE SOCIETATE

Începând cu anul 2008, Salon Expressive este mebru Intercoiffure, organizație internațională înglobând peste 3.000 de saloane de frumusețe din peste 55 de țări.
În cadrul acestei organizații ne asumăm un rol activ în ajutorarea tinerilor orfani, oferindu-le posibilitatea să învețe o meserie în cadrul cursurilor gratuite de coafură, ajutându-i să își găsească un loc de muncă în domeniu pentru a-și asigura astfel un viitor.

ORIENTAREA ÎNSPRE PROTEJAREA MEDIULUI

Începând din anul 2016 am început un proces de remodelare a conceptului de salon de coafură, concept ce se focalizează strict pe a oferi servicii de calitate unei clientele exigente, extinzându-ne atenția și spre un mod mai responsabil de a ne desfășura activitatea, mai sustenabil, acordând interes pentru reciclare prin reutilizarea anumitor materiale. Acordăm atenție protejării mediului înconjurător, iar mesajul ajunge și la clienții noștri, care la rândul lor pot să adopte un comportament similar în relația lor cu salonul și nu numai.
Astfel, anumite ambalaje folosite pentru depozitarea produselor sunt fabricate folosind cantitatea minimă de plastic necesar, pentru a proteja în mod corespunzător natura prin formulele pe care le conține. Ambalajele sunt fabricate din plastic de tip alimentar ce pot fi reutilizate ca recipiente și vase pentru plante. Totodată clienții care achiziționează produse de întreținere marca Davines, pot reveni cu ambalajul original pentru a fi reîncărcat, acesta fiind astfel refolosit iar cantitatea de deșeu scade, clientul beneficiind și de un discount.
Tot în această direcție, reamenajarea salonului nostru va fi realizată integral din materiale refolosite precum și din materiale cu impact minim asupra mediului.